Metamedicin/metasundhed

En analysemetode og et værktøj til at finde ud af, hvor du befinder dig i en sygdomsproces.

Metamedicin er et helhedssyn på sundhed og sygdom baseret på kroppens intelligens.

Metamedicin er en model, som forklarer hvorfor kroppen biologisk reagerer som den gør. Det gælder både tidligere, nuværende og fremtidige symptomer.

Kroppen forsøger på celleplan hele tiden at hjælpe os ved at tilpasse sine biologiske mekanismer til de situationer, vi befinder os i.

Kroppen skelner ikke mellem følelsesmæssige og praktiske eller konkrete problemer. Men med metamedicin kan vi oversætte/forstå reaktionen af tanker og følelser i forhold til den biologiske reaktion i kroppen.

Kroppen er ikke besværlig men tværtimod din hjælper. Ved sygdomme eller reaktioner i kroppen hjælper det blot at forstå sammenhængen.

Kroppens intelligens opfører sig ens for os alle sammen. Metamedicin bygger på naturlove, som giver logiske forklaringer på kroppens biologiske adfærd.

I dag bliver metamedicin videreudviklet af læger, terapeuter og forskere fra hele verden gennem IMMA – The international meta-medicine association.

Ved et besøg vil du finde ud af følgende:

• En afklaring af hvilken biologisk fase du er i – konflikt/stress eller helbredelse.
  • En forståelse af hvordan din krop reagerer i den aktuelle situation, og hvordan de naturlige biologiske processer
  • En terapiplan som vi i SAMARBEJDE udfærdiger. Terapiplanen kan indeholde kost, bevægelse, bearbejdning af tanker og følelser, fysisk miljø, sociale relationer, spirituel praksis. (Terapiplanen kan evt. indeholde anbefaling af andre behandlingstyper, end dem, jeg tilbyder) Vi finder sammen det bedste for dig.

For mere information om Metamedicin / MetaSundhed – klik – www.metasundhed.dk/