Kinesiologi

Samtaler med krop, sind og det underbevidste.

Hvad kan din krop fortælle dig? – Dit indre ved bedst.

Kinesiologi er en form for biofeedback. Ved at bruge musklerne har man adgang til kommunikation med alle elementerne – krop, sind og ånd – og specielt det underbevidste. Din krop fortæller dig, hvad den har brug for. Jeg er kun ”tolken” der oversætter og bidrager med min viden og behandlingsteknikker.

Med muskeltest har vi et redskab til at tale med din krop og dermed adgang til underbevidstheden og dennes løsninger. Alt hvad en person har oplevet, husker kroppen. Det ligger gemt i organer i cellerne, i muskelvæv og i underbevidstheden. Med kinesiologien benytter vi denne hukommelse, viden og parathed til forandring, så der hurtigst muligt frigøres fastlåst energi og på den enkeltes præmisser genskabes balance og optimal energi i krop, psyke og energisystem.

Når jeg arbejder med kinesiologi, arbejdes der i det kvantefysiske, og dermed giver det straks en reaktion energimæssigt og fysisk.

Energimedicin når det er bedst.

Brug kinesiologi til:
• Afdækning af årsager til ubehag/symptom
• Genopretning af dit energisystem/livsenergi
• Frigørelse af traumer, chok og negative følelser
• Effektiv behandling af alle former for sundhedsbelastende problematikker
• Arbejdsrelaterede skader/smerter
• Hjælp ved læse- eller indlæringsvanskeligheder
• Stærkere psyke
• Frigørelse af stress

Energibalancen påvirkes af:
• Psyke (tanker og følelser)
• Kemi ( fødevarer, kosttilskud, traditionel medicin, naturmedicin, omgivelserne)
• Struktur (muskler, knogler, organer m.v.)

Indenfor kinesiologien arbejder vi med alle niveauerne.

Behandlingen er tilrettet den enkelte person, da det er DIT system, der bestemmer indholdet.